Världens största blogg läser ni just nu!

Cha Cha bloggen! Jessi Här! MM, hoppas att ni har det bra. Idag ska jag ut och shoppa för tredje gången denna dag. Sedan ska jag och mr x gå och sola solarium. Börjar ju blekna, men ska ut och resa först till Spanien om två dagar, sedan när jag kommer hem ska jag åka direkt till Thailand. När jag har kommit hem där ifrån blir det Italien och Egypten. Ska försöka hinna Frankrike, Kreta, Madrid och 8r7487e8736t7 länder till innan Jul. Pengar har jag gott om och kan köpa allt jag vill ha.
Jag har 48786 garderober fullt med märkes kläder som jag shoppar varje dag och som bara ligger där med prislapparna kvar utan att komma till användning. Jag är ju ute och festar varje dag, har hoppat av skolan och lever på min blogglön jag ofta skryter om i min blogg.
Ja vad ska jag mer skriva? Jo juste, ser ni hur jävla snygg jag är? Har bantat som ni kanske ser. Jag lever ju bara på Kellogs och mjölk varje dag.


Det är så styggt när benen går ihop. Mina gör ju inte det som ni ser. Det är snyggt!



Herre gud vilka jävla bloggare det finns... Man blir bara förbannad av att läsa dem även fast det är mycket som är provocerat, men det är mycket som inte är det också. Alltså, en 16 årig som har ledsnat på att dricka och festa? Det är så jävla illa. Hennes föräldrar, sociala? Vart fan finns ni?
Det är ju så jävla synd om dem.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: elin

haha du är skön du gumman! <3 ;) håller med dig..

2010-08-10 @ 19:57:05
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: Zoofie

HAHAHAHAHA JAG ÄLSKAR DIG JECKA! x'D Kan inte sluta skratta!

2010-08-10 @ 23:04:29
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0