Jag smakar på ett regn som faller ner

For som sagt iväg till doktorn idag. Han såg att jag fortfarande hade öroninflammation så han skrev ut lite starkare pencillin än den jag hade förut. Och vet ni vad? Jag kan få diarré av den.. Det låter inte kul. Om jag nu skulle få det så har jag ingen aning om när jag får det och hur länge jag kommer ha det. Jag hoppas jag kan gå på skolan imorgon utan några magbesvär.. För då blir det inge roligt!
Känner faktiskt hur det småbubblar i magen, men vi får hoppas på att det går över och att jag slipper det här!
Okej, h3h3. Ska nu ta och hoppa in i duschen och sedan lägga mig och titta lite på time out. Det blir tidigt för mig ikväll eftersom jag är gör trött!
Fast jag har sovit i nästan 13 timmar inatt så är jag helt slut! Galet!

Ma råkes!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Se det såhär - skolan har ju alltid toaletter ;)

2010-08-25 @ 20:02:26
URL: http://zoofie.devote.se/
Postat av: Zoofie

Sv; hihi. men jag tror det kommer gå bra ^^

2010-08-25 @ 20:22:04
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0