Underbar kväll!

Åh vilken underbar takida konsert det var igår! Den bästa som jag någonsinn har varit på!
Det fanns inget som var mindre bra, vilket det aldrig brukar vara. Vi stod längst fram i mitten, fyrverkerier och deras energi på scen. Jag är mållös!

Ulf Lundell började kvällen klockan 8. Gissa hur jävla länge han höll på då? Jo i 2 långa jävla timmar och 15 minuter. Jag var kissnödig, hungrig, hade ont i ryggen, i benen och i fötterna. + Att jag frös som en galning.
Men när Takida kom ut på scen så försvann allt och nästan min röst med. Haha, åh ni som inte var där kan verkligen inte ana hur jävla bra de var!

Fångade hans flaska han kastade till mig. Han kunde väl sätta på korken eller dricka upp vattnet innan han kastade.. Haha. Sedan började han prata om oss tjejer som stod längst fram och tyckte att vi såg uttråkad ut och att det såg ut som om att vi undrade hur vi hamnade där. Sedan sa han att han förstod att vi väntade på Takida. Haha!


tAKiDA ♥

















Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Sarah

De var ju så underbart bra! :D <3

2010-09-21 @ 17:35:49
URL: http://saraholsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0