Svampbob Fyrkant

Alltså, det finns fan ingen annan serie som är lika rolig som Svampbob Fyrkant. Hehe, jag är på en liten barnnivå just nu, men ääääh! Fortfarande hur kul som helst ju :')
Svampbob är en charmig liten svamp som är så korkad. Haha, asså han/hon som kom på den här serien måste ha världens roligaste humor.
Så nu håller jag på att laddar ner 5:e säsongen som jag sedan ska kolla på. Där finns mitt absolut favorit avsnitt, när Bläckvard blir snygg. Har bara sett det en gång och varje gång jag är i Brunflo och det ska vara Svampbob så sitter jag alltid och hoppas på att det är just det avsnittet, men näeh.

Hahaha, jag dör! :')

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0