Summer's gone

People it's over now, but it will return with a sign, try to keep your head up high.

Eftersom jag inte kan somna så lägger jag upp lite bilder som en liten sammanfattning av denna sommar.

♥ Jag och Sandra var några coola brudar vid midsommar.


Var med Elin en dag. Ah fast, det var ju egentligen
någon vecka innan sommarlovet. Men det var typ sommar då! :-)
Vi var lite småtöntig och lekte på Gnarpsskolan. H3h3


Jag och Sazza_cool var och badade lite. (Premiären för mig)


Jag och Zoofie var och träffade Takida och en massa
andra kändisar på RixFm festivalen i Övik. Kommer aldrig att glömma!!!



Jag och Zoffe den kvällen


♥  Min lillebror och fader min tog båten och for ut på sjön och fiskade. Mysigt värre!
Fredrik hittade ett par skit snygga solbrillor. StekarNNNN''''''''''''!




Jag och Malin åkte världens roligaste virvelvindkarusell på yran.


Sandra fyllde år och fick världens finaste robotpaket av mig och Amanda. (Den ska föreställa Sandra)


Jag och min fina vän Malin bakade gott.


Såg en skitful husvagn när jag skulle gå hem från Amanda. Liksom, titta fönstret!


Promenixer med tjejerna. Sandra bakom kameran!


Jag och Malin var juh über snygga! (döda mig inte nu Malin..)


Ja men sedan vart det Liseberg med Malin och Sandra


Och lite Lotte på Liseberg kvällen innan. Grett!


Ulf Lundell och Takida. Gosh vilken konsert! Den bästa någonsin!




Jaa.. Tror inte jag har nå mer bilder. Det har hänt mycket mer än allt det som jag skrivit... Mycket mer!
Det var allt. Avslutar detta inlägg med en gr8 låt. Yeah!

Ledtråd: Den kursiva texten längst upp i inlägget B-) Tja, ni som är ett fan lär väl veta. Tveksamt med er andra..

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0