Still in school

Jag sitter nu fortfarande i skolan. Har håltimma och har haft det sedan 1 någon gång och min lektion börjar 10 över 3 och det är bara jag av mina vänner som ska ha lektion då satte, alla de andra har åkt hem och jag sitter som ett litet mobboffer på skolan och hungrar ihjäl.
Jag ska bara ha matte och sedan får jag skynda mig till bussen så jag får åka hem och äta! Hoppas det blir något gott, för det är galet ur det svider i magen just nu..

Denna dag har gått så otroligt jävla segt! Började med att ha grafisk kommunikation i ungefär 3 timmar. Sedan hade vi lunch och efter det hade vi engelska. Vi skulle egentligen ha mediegrejs efter engelskan, men eftersom våran lärare  har fullt upp med alla ettor så fick vi håltimma. Så nu sitter jag bara och väntar på matten som sagt.

Den som kommer hit med en tacorulle med en massa slisk och gott får fan en stor jävla blöt kyss på munnen! Jag är riiiiiktigt sugen och hungrig på det nu :-(


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Jag hade kunnat vänta med dig, Jecka! Du skulle sagt något ;)

2010-08-26 @ 15:19:09
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0