Söndag

Idag har jag inte gjort ett skit. Vaknade upp med svullna ögon eftersom jag tittade på The last song igår och grät igenom hela filmen typ. Den var så sorglig. :'-(
Just nu ligger jag och läser lite bloggar. Hittade även två bilder från konserten i Zoofies blogg. Lånar dem av henne :-)

Här står vi längst fram i mitten innan det skulle till att börja.
Bråkar med mina öronproppar som inte ville sitta kvar i mina öron. Skitsaker..


Här hade jag just fångat Ulfs flaska. Eller ja, jag fångade den inte precis,
den gled ur händerna på mig när han hade kastat den till mig så den for ner på backen.
Sedan kom det en security som tog upp den och gav den till mig. Snäll gosse! :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Haha du är en liten tjuv som snor bilder ;) Och Amanda är lika tjuv x'D haha. Nej då, skämtar bara :)

2010-08-08 @ 19:03:14
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0