Sjuk tjej

Usch.. Idag mår jag inge bra. Har legat vaken nästan hela natten för att min kropp, min hals och mitt huvud gör jätte ont. När jag väl sov sov jag väldigt oroligt, drömde en massa konstiga saker och vaknade typ hela tiden. Jag var nästan helt säker på att AnnMarie kom in till mig vid 8 någon gång i morse och sa att jag skulle kliva upp, men det hade hon inte gjort.
Antingen har jag inbillat mig det eller så har jag drömt det. Men jag kommer ihåg att jag vaknade men var helt borta. Jag satte mig upp, gnuggade i ögonen, mummlade något och pep. Sedan kollade jag på klockan och såg att den var vid 8 och jag hörde AnnMarie gå på nedervåningen.

Idag skulle jag ju packa klart.. Men jag orkar inte. Jag vill bara ligga i sängen hela dagen, men det går ju inte. Har en 3 timmars och 20 mins bussresa framför mig idag. Det ska bli kul.. Inte!
Jag som inte orkar röra mig, för min kropp gör ont :-(




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Usch, stackarn :( krya <3

2010-08-11 @ 14:09:55
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0