Roxette i Sundsvall

Åh, skulle så gärna gå på Roxette ikväll :c Men jag har inte råd med en biljett som kostar runt 500kr. I våras när jag hörde att de skulle hit så vart jag ju hur glad som helst och bestämde mig för att gå på det. Men när jag hörde hur dyrt det var så ångrade jag mig. Nåja, jag får sitta här hemma och drömma mig bort genom att lyssna på mina favorit låtar med dem ikväll.
Dessa låtar är ju såklart It must have been love, The look, Joyride, Sleeping in my car, Listen to your heart, Stars, How do you do, Crash! boom! bang!, One wish och så mycket mer! Har lyssnat på dem sedan jag var liten.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

ååh jag hade också velat gå :(

2010-08-07 @ 20:36:52
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0