Oooooooh olala jag vill ha dig!

Börjar med att gratta alla som heter Bartolomeus eftersom det är det namnet som står skrivet i almanackan idag. Haha, alltså förlåt.. men jag tyckte det namnet var lite roligt.
Hur som helst, på fredag delas lönen ut. WOHO! Längtar som ett as för här ska shoppas! Har suttit och räknat upp allt som jag vill ha redan.. hehe 8D *dregglar*

 

Nu ska vi se vad denna lista innehåller:

- 2 st ringar från H&M. Så fina!
- Vinterjackan från ellos
- Lisebergsresan
- Tre par trosor från Gina
- Vitt baslinne från Gina för
- Svarta jeans från Gina
- Hörlurare
- Navelsmycke

Jag kan inte komma på så mycket mer. Det skulle väl ha varit mössa och vantar till vintern, men det får jag ta nästa månad. Höhö!

Ang. rubriken.. Amanda sjöng på en av Ulf Lundells låtar som går så idag, och den har satt sig som smäck på hjärnan min. Tack så mycket Amanda! :c Haha!

Nej nu ska jag sova. Det blir till att åka till doktorn imorgon istället för skolan. Hoppas AnnMarie får någon tid för mig på hälsocentralen. Annars vet jag inte vad jag gör med mitt förbaskade jävla öra som gör så himla ont att jag bara vill skrika och grina! Hoppas jag kan somna inatt i alla fall.. :c

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0