I feel safe in your arms

Sitter här och lyssnar på musik medan jag hjälper moster med några saker i photoshop.
Jag hittade en person som hade världens jävla grymma musik så jag vill inte stänga av och sova.. Vill ju sitta här och lyssna ju. Aja, det är en dag imorgon, och sedan en dag till och efter det är det skoläckel57etihgiludyubajs... JAG VILL VERKLIGEN INTE!!!
Vart fan tog sommaren vägen? Det gick ju bara så här snabbt *knäpper med fingrarna*.. Jag hoppas denna vinter kommer att gå sååå otroligt jävla snabbt! Jag står inte ut med kylan.. Det gör jag verkligen inte!

Och vill ni veta vad jag sååååå fruktansvärt så gärna vill ha nu? Jo ett par såna här:




Eller ett par såna här:





Tänk er vilket ljud och vilken bas! Mina små har ju ett sådant himla bra ljud. Och vet ni? de har typ gått sönder.. (de som jag köpte nya). Man hör mindre i den ena luren och ibland funkar den inte.. Alltså, buhuu!! :'-(

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0