Göteborg/Liseberg

Här kommer lite bilder från min kamera och från Malins.

Jag och Malin på tåget på väg ner till Götet


Lotta på Liseberg på måndagen


Jag och Sandra på Lotta på Liseberg


Vi åkte även Balder på måndagen


Nervösa tjejer som stod i kön. Nästan framme här


Lisebergsdagen. Ser ut som om att jag håller på att kissar på mig..


Arliiindo var snygg!


Vi åkte FlumRide


FlumRide


Stod i kön till hökdskräcken


Åkte höjdskräcken


Åkte klart höjdskräcken = Helt förstörd! Jag kommer aldrig mer att åka den!


Här står vi och jag försökte hålla tillbaka tårarna. Haha


Vi såg en 3D film


Snygga brillor i biosalongen


Stekar brudarna


Glass i stora lass




Haha, jag var lite mobbad som inte hittade ut från kristallsalongen..
Malin och Sandra stod och skrattade åt mig :c



Träffade några coola typer som härmade mig.. bajs på er


Vi kände oss sugna på att åka kaninresan. Spännande!!! 8D


Höll på att ramla några gånger


Kaniiiinerrrr :D


Sådär ja, då var denna dag gjord. Gud vad jag vill göra om den. Ont i fötterna redan efter några timmar bara. Men det var bara att bita ihop och le vilket jag gjorde hela tiden! :-D


Går från vandrarhemmet


På tåget hem i bistron där vi satt hela tiden och spelade kort och skrattade.


Siiindii :'-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

gud vad Sandras hår är snyggt! :)

2010-08-07 @ 19:38:02
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Betty

Fan vad vacker du är gumman!

2010-09-04 @ 06:32:28
URL: http://b3tty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0