Goddag!

Sitter i skolan nu och har för en liten stund haft Samhällskunskap A. Det var väl rätt okej, fick sluta typ 40 minuter tidigare. Nästa lektion börjar om 20 minuter ungefär, så jag passar på att sitta lite vid datorn och blogga. Ehehe..

I natt hade jag alla möjliga konstiga drömmar.. Jag drömde om att jag drömde den där drömmen om demonen igen.. Och en annan dröm om att mamma hade kommit tillbaka till oss.
Jag vart så besviken när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm... Hatar när det blir sådär..

Jaha, jag har ingen aning om vad jag ska göra när jag kommer hem. Det blir till att försöka att inte grina åt morgondagen som jag absolut inte ser fram emot. Sluta kvart i 5. Snyft..

Jag saknar dig mamma ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0