Feel good

Genom att jag måste äta pencillin nu i fem dagar så måste jag kliva upp tidigt på morgonen och äta och 2 timmar efter måste jag ta tabletterna. Det ska ju vara 8 timmar emellan så det blir att jag måste kliva upp på morgonen om jag ska kunna ta tabletterna andra gången 2 timmar efter middagen.
Så jag är riktigt trött just nu. Jag kommer säkert att somna tidigt ikväll vilket jag hoppas på också!

Eftersom jag har legat och varit sjuk i några dagar så har jag inte hunnit träffa Malin, syskonen eller pappa än. Så ikväll ska jag träffa Malin i alla fall. Vad vi ska hitta på för bus vet vi inte än. Själv hoppas jag att vi kanske kan gå upp på byn och köpa gotta och sedan kanske glo på film. Det är ju alltid mysigt! :-)

Godbyyye!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0