Det ska stå något här

Hallå där. Ska försöka skriva en liten sammanfattning av denna dag, inte för att det har hänt något speciellt, men ah. Istället för att skriva ett vanligt tråkigt inlägg så tänkte jag skoja upp det med en liten sammanfattning, det gillar ni va? :-)

Jaha, började med att kliva upp halv 6 som vanligt. Började lektionen halv 9 och hade då grafisk kommunikation. Vart klar med den fula och dumma bilden som jag gjorde i illustrator (skit program som inte vill som jag vill..).
Sedan hade vi medie kommunikation då vi skulle göra en egen reklamgrejs jag inte vet vad det heter, men jag kan ladda upp min fiffiga bild.
Sedan var det dags för ca 3 timmars webb. Den lektionen är faktiskt ganska kul och den går snabbt faktiskt. Vi håller på att göra egna webbsidor och har gjort en slarv för att lära oss hur man gör och sedan har vi gjort en idag som är seriösare och lite finare än den första.
Efter skolan fick jag skynda mig till gina för att köpa ett par jeans. Äntligen har jag ett par svarta jeans! Passade på att köpa nya fina underkläder, balsam och en ny deodorant.
Sedan fick jag springa upp till biografen för att hämta ut biljetterna jag bokade igår och sedan skynda mig ner till bussen.

Okej, det här vart typ som ett vanligt inlägg.. Ah men skit samma, jag bryr mig inte!

Det var typ såhär vi skulle göra idag. Hehe.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0