Depp fashion

Yes, idag är jag inte på bra humör. Jag är riktigt trött och lite smått gråtfärdig. Varför vet jag inte, men jag har såna dagar ibland.
Idag har jag spenderat dagen i min säng. Har tittat lite på One Tree Hill och några Svampbob avsnitt som man kan ladda ner.
Herre gud vad denna serie är roligt! Fan vilken störd humor han som gjorde den måste ha, haha, Marry me!

Det är även sista dagen det är sommarlov idag.. Sedan är det ju bara en vanlig helg och sedan börjar skolan... Jag vill seriöst inte. Ni anar inte vilken jävla ångest jag har!
Märker även att hösten är här... Löven börjar bli gula, det är kallt och det är jätte mörkt på kvällarna nu. Åh vad jag saknar sommaren :'-(

Naeh, ska nu ta och kolla lite mer på One Tree Hill. Det är så himla bra och så himla spännande! Är också väldigt sugen på Ramlösa - Citrus...

Herre min je vad god denna dricka är! Den ligger topp två på min lista. Först ligger såklar coca cola!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0