Dagens outfit

Haha, seriöst, outfit? Vilket jävla fult ord!

Idag är det första dagen i skolan. Jag hade lite svårt att somna inatt och jag vaknade en och en halv timma innan klockan skulle ringa helt pigg. Fast efter när jag kommer att komma hem så kommer jag vara helt död. Och då menar jag trött!
Eftersom jag sitter och är helt klar, eller ja, måste borsta tänderna först, så har jag inte så mycket att göra så jag tog en dagens-outfit-bild.

Jag kör med hög midja idag med ett linne innaför byxorna. Har aldrig testat förut så det ska bli spännande. Får väl se om jag tar ut linnet senare idag eller om jag kör såhär resten av dagen. Vi får se!

Heh, har inte orkat tagit bort Lisebergsbandet än.. ääh!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0