Dagen:

Ja, denna dag kommer att se ut/har sett ut såhär:

-Vakna
-Duscha
-Åka till skolan
-Sitta i skolan och vänta
-Gå på upprop
-Sluta
-Byta skåp i skolan (tack gode gud!)
-Gå och fika med Amanda
-Åka buss hem (Tack för att du finns där för mig Amanda! ♥)
-Laga middag
-Äta middag
-Byta om till mjukiskläder
-Lägga mig i sängen och kolla på Svampbob/One tree hill!

Ja, och sedan kan jag inte komma på så mycket mer. Sova till kvällen i alla fall. Måste upp tidigt imorgon och ta mig igenom den riktiga första skoldagen då vi har lektioner. Börjar halv 9 och slutar kvart i 5. Alltså, jag måste kliva upp halv 6 och sedan komma hem till 6 på kvällen. Lagomt hungrig och trött jag kommer att vara!
Är det ens lagligt att få ha såna dagar? Kommer att ha samma på onsdagen också och nästan på torsdagen. Slutar 10 över 4 då istället. Men det är ju för fan samma sak!
Vill inte börja skolan igen... :c

Detta är något som jag vill göra, ligga på stranden
med en kompis och ha en god läskeblask i handen.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

Jag finns alltid älskling, mig blir du inte av med <3

2010-08-23 @ 19:51:08
URL: http://amandamountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0