Blä!

Okej, är det något jag verkligen inte tycker om är när folk ska hålla på att byta hårfärg hela tiden. Bleka, färga, bleka, färga om och om igen. Förstår ni inte att håret slits som fan? Liksom ba:
Måndag: Svart hår
Tisdag: Brunt hår
Onsdag: Bleka
Torsdag: Bleka
Fredag: Bleka
Lördag: Ångrar sig och färgar till brunt eller någon annan färg.
Söndagen: osv..
Det är inte fint när håret är så slitet att man kan typ knippsa på det så det går av. Var rädd om det för fan!
En annan sak jag verkligen inte tycker om är när folk som använder löshår som inte kan sätta i det riktigt. Alltså, så att man ser själva spännet man sätter fast det med.
Jag vet inte hur många gånger jag har retat mig upp på det där.
Men visst, om det är så att de trivs med ny hårfärg varannan dag eller att visa upp att man har löshår så får de väl ha det då. Men uuuääh vad jag inte gillar detta!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

HAHAHAHHA tänk att vi tänkte likadant! Igår funderade jag på om jag skulle skriva ett sånt här inlägg men orkade inte x'D Ibland kan jag gå förbi någon och säga till t.ex. syrran "fan vilket fult löshår den tjejen hade" då hon har typ olika färger på hrået eller har satt i det helt fel... och då frågar syrran "hur vet du att hon hade löshår"...

2010-08-08 @ 23:37:52
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Jessica

hehe, det kanske beror på att det inlägget är från 2008 ;)

2010-08-09 @ 01:37:36
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0