Bajsäckeltöntsöndag!

Jaha, idag är det den värsta dagen på hela veckan typ. Det finns ingen annan dag som denna man har en sådan jävla ångest över den kommande veckan. Upp tidigt, gå sent och få nya dumma hemuppgifter att göra.
Ni kanske tycker jag överdriver, men det känns som om att jag kommer att bryta ihop någon gång under detta läsår, för det känns som om att jag kommer att bränna ut mig själv..

Jag kom just hem från Marcus. Vi såg på en film, kollade i gamla skolkataloger (Herre gud vad hemsk och ful jag var.. Pinsamt ju!), fikade och bara hade det mysigt! :-)
Nu ska jag ta och äta något. Är ganska så hungrig faktiskt. Men aah, ma råkes!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Kämpa gumman!!! <3

2010-08-29 @ 19:29:01
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0