9 Augusti 2010

Jaha, vill ni veta vad jag väktes av imorse då? Jo av detta: ''BOLIBOOOOMPAAAA! Bolibompa, bolibombompa, bolibompa, bolibombompa, bolibompa....'' Irriterande!
Haha, lillpojken som bor här kollade såklart på Bolibompa imorse, tidigt dessutom... Nåja, då var det väl bara till att kliva upp och sedan gå ner och käka frulle.
Idag har jag mest bara kikat på One Tree Hill - Spännande som bara deeeeeeeeen!! Och jag har även tittat på en dokumentär om Britney Spears som var väldigt bra.

Jag hade tänkt att gå ut och powerwalka idag, men vädret förbjöd mig. Det regnar idag...
Jahaaaa.. Vad ska jag göra idag då? I know, glo på One Tree Hill! 8D



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0