50 Sanningar om mig själv

Okej, såg en bloggare hade gjort en sådan så jag tänkte ''äh vad fan, testar jag med'', så vi får se om jag lyckas komma på något. Jag som brukar ha svårt med mindre än 10 sanningar. Det här kommer inte att vara en enkel match det e!

1. Jag har blivit helt beroende om mina naglar nu när de har blivit långa och tjocka. Är jätte rädd om dem och såfort det blir ett litet hack eller en spricka i dem får jag panik och måste fort fram med nagelfilen.
2. Jag behöver musik för att fungera.
3. Jag älskar känslan efter ett hårt gympapass eller bara efter en svettig träning.
4. Jag vill så gärna bli fotograf till en tidning som vill ha bilder på natur osv.
5. Ibland kommer jag på mig själv att jag pratar med mig.. Liksom, berättar saker och ting..?!
6. Jag tycker om en person riktigt mycket!
7. Min absolut största idol är Bill Kaulitz.
8. Jag verkligen älskar att skratta, speciellt med mina bästa vänner.
9. Jag gillar inte när tjejer ska hålla på att visa hur stora bröst de har på bilder och stå och hålla på att trycka upp dem i kameran..
10. Jag har väldigt konstiga funderingar som jag vet att ingen skulle förstå.
11. Jag har riktigt svårt att komma på samtalsämnen.
12. Jag gör nästan jämt bort mig.
13. Går jag själv någonstans när det är mörkt så kan jag inte titta bak eller gå snabbare, för då skrämmer jag bara upp mig själv.
14. Jag har skadat mig själv en gång för jag var arg, riktigt jävla arg. Jag ångar det riktigt mycket och kommer aldrig göra om det!
15. Jag tänker mycket på vad folk tycker och tänker om mig. Får jag en negativ kommentar tar jag åt mig. Fel, men kan inte hjälpa det.
16. Jag är rädd för att flytta hemifrån.. Jag vill inte vara ensam igen.
17. Är mitt rum rörigt och jag ska sova så måste jag städa. Annars kan jag inte somna.
18. Ibland kan jag bara börja skratta för jag sitter och tänker på något roligt så folk stirrar på mig.
19. Tycker fladdermöss är lite fascinerande. Tänk att det är möss som flyger, shit!
20. Jag har en garderob fylld med kläder men har aldrig något att ha på mig.
21. Jag är ofta osäker.
22. Något som jag verkligen avskyr är muntliga redovisningar.. Jag verkligen dör när jag står där framme..
23. Jag kan inte lyssna på mig när min röst är inspelad. Låter som världens mes.. förstår inte att ni står ut med min röst s:
24. Jag är riktigt riktigt rädd att jag ska förlora någon som står mig nära igen.
25. Jag tror på spöken och andar.
26. Jag hatar snö.
27. Jag älskar att titta på bilder sedan man var liten.
28. Jag gillar att ställa upp och finnas där för mina nära.
29. Takida och Tokio Hotel är mina absoluta favorit band!
30. Jag kan inte döda små blomflugor eller myggor med mina bara fingrar. Så snuskigt!
31. Jag har blivit kär i dödskallar. Typ på smycken och så.
32. Jag tycker att livstids fängelse borde vara i livstid istället för bara 22 år eller vad det nu är.. Det är ju inte alls livstid?
33. Jag gillar inte att prata i telefonen längre.. Gillar sms istället!
34. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade mina fina underbara vänner.
35. Jag är riktigt rädd för smärta.
36. Något som jag önskar mig mest är att hela min familj var samlad, bara en endaste gång till då vi kan skratta, må bra och bara känna att vi är familj.
37. Tycker katter är läskiga djur.
38. Jag kan inte krypa i en gång eller tunnel som är jätte smal. Jag får panik.
39. Jag har verkligen ingen bra fantasi.
40. Jag är fortfarande avundsjuk på den där lilla ungen på Bingolotto för flera år sedan som fick en gubbe som betalade allt han pekade på för en dag. Herre gud vad leksaker jag skulle få, tänkte jag då, men nu, tänk vilka kläder och prylar jag skulle få nu. Så ge mig gubben!
41. Jag avskyr onödiga frågor.
42. Ibland pratar jag innan jag tänker.
43. Jag kan få en rolig bild i huvudet eller få upp en rolig mening, men när jag säger det så låter det inte roligt längre.
44. Jag blir arg när jag hör hur såna som är hur smal och platt som helst säger ''Nu måste jag sluta med godiset, jag ska göra 473997 situps och lika många armhävningar. Jag ska börja träna bort allt fläsk helt enkelt'' Eller vad de nu än säger. Skulle jag vara så smal skulle jag bara äta och äta.
45. Jag blir förvirrad när folk ska hålla på att byta hårfärg hela tiden.
46. Det svåraste jag någonsin har gjort var när jag skulle ta ett sista farväl av mamma. Att få se henne ligga i sin kista i kapellet, helt livlös och veta att hon inte hade gått bort lycklig.
47. Jag gråter ofta till filmer och serier.
48. Jag borde verkligen gå ut och gå någon dag tycker jag.
49. Det ilar i hela kroppen om jag ser ett sår i både verkligheten och i film.
50. Jag hatar den som uppfann godiset! Man är ju helt beroende..

PUST! Det där tog ungefär 2 timmar att göra. Och nu måste jag verkligen springa och kissa och sedan lägga mig och sova. Godnatt! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Tar du åt dig av de bra kommentarerna du får också? :) Då vill jag bara att du ska veta att du är världens bästa Jecka och att du, Ida, Amanda och Julia är de absolut vackraste tjejerna som finns i hela världen! :)

2010-08-22 @ 18:48:31
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Amanda

Åh Jessica jag älskar dig och Du är underbar, glöm aldrig ALDRIG det! <3

2010-08-22 @ 18:56:29
URL: http://amandamountainman.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag känner så väl igen mig i mycket du skriver.

Men tjejen, lova mig att inte glömma bort hur bästigast och underbar Jessica är. Du kan väl berätta det för henne så hon veta det?



Jag vet att det är svårt att inte ta till sig alla skitkommentarer jämt MEN det är ändå bara de som det är rätt åt.

Att inte de kan se den fantastiska tjej som bara DU är, låt de gå miste om det då ifall de väljer det.

Ändå bara de som förlorar på det! Välj bort dem Jessica och minns vad de dina kära EGENTLIGEN vet om dig, för det är ju det som är sanningen! <3

2010-08-22 @ 19:27:06
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0