23 Augusti

Jag hatar att det visar att det är den 23 augusti i hörnet på datorn nu.. Jag har gruvat mig för denna dag och jag kan inte förstå att du har varit borta från mig i två hela år nu.
Imorgon är det 2 år sedan jag fick veta att du inte fanns mer. Jag kommer aldrig glömma de hjärtskärrade orden som sved i mina öron den eftermiddagen. Även fast jag visste precis vad som hade hänt innan orden hade sagts, så gjorde det så ont att höra det.
Jag kan inte vara arg på dig för att du gjorde som du gjorde. Det var din enda utväg från helvetet. Du försökte, men fick ingen hjälp, hur mycket du än ropade.

Mamma, jag älskar dig. Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag saknar dig!
Det jobbigaste är att jag glömmer ibland att du är borta, och om jag ser eller hör något som jag vet att du skulle gilla så kommer jag alltid på mig själv efter att jag har tänkt ''Det här måste jag bara berätta för mamma, Haha!''.
Vila i frid min älskade mamma. Jag slår vad om att du är världens finaste ängel där uppe. Vi ses när jag blir gammal.
Jag lever för dig nu. ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

♥ Vad fint!

Hon tänker lika mycket på dig också.

Dessutom har hon jättefina barn, som hon är så otroligt stolt över.

2010-08-23 @ 13:26:47
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0