Videosarna

Här kommer det två videosar som jag hann föra över innan internet stängdes av och jag vart tvungen att ansluta till ett med låg signalstyrka. Men det går lika bra att vara ansluten till det också.

Jag är så glad att jag fick uppleva ett intro och se hur
de kommer in på scen och börja spela hur bra som helst! ♥


Det börjar hända saker när det har gått 2 minuter ;-),
men ni kan ju alltid lyssna på när vi skriker och ropar ''We want Tokio hotel, We want Tokio hotel...'' och '' TOKIO HOTEL, TOKIO HOTEL, TOKIO HOTEL...''. Gaaah, vilken upplevelse!


Ready set go. Första låten jag hörde med
dem och som gjorde att jag föll för dem. Den bästa av dem alla!
(OBSERVERA när Bill går fram till Tom och sjunger ''I promise you right now, I'll never let you down'') Cute!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

Men vikket jäääkla skrik! Man kan ju inte tro att det var nån över 15 bast där iaf :P

2010-04-16 @ 11:06:19
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0