Valborg

Nu är det helg och även Valborg. Imorgon är det lördag och då åker jag till Nyköping! Jag längtar så mycket och det pirrar as mycket i magen!

Idag har det varit en helt okej dag. Började med matte och hade sedan mediekunskap. På lunchen gick jag en stund med Elin på stan. Det är alltid lika mysigt att träffa henne!
Sedan var jag tvungen att gå tillbaka till skolan och ha medieproduktion.

Nu är jag hemma och funderar på att slå på en film eller något. Ikväll ska jag ut med Amanda och se om vi hittar något roligt folk ute på Gnarp. Annars så svänger vi väl in och kikar på brasan.

Jag har inte så mycket mer att säga nu. Men ha det gottans så hörs vi mer innan jag åker imorgon. Jag tar med mig kameran ikväll så det kommer nog nå fula biler på mig och Amanda! ;-)

Förresten, idag är det ett år sedan jag
klippte lugg och det kommer jag aldrig att göra igen!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0