Pepparkaks mat

Det suger att vara sjuk. Varje gång jag kliver upp eller sätter mig upp i sängen så känns det som om att någon slår mig i huvudet med ett järnrör så jag nästan svimmar av. Jag blir nog liggandes här i sängen resten av dagen. Jag hoppas jag är frisk tills imorgon eftersom jag vill inte missa något i skolan och halka efter som en blöt tvål.

I alla fall var jag ner nyss och åt middag. Asians mat, (förlåt Amanda, jag sa fel till dig. Det var inte Thaimat). Hur som helst var det väldigt äckligt. Det smakade pepparkaks smet.. Så jag slängde i mig grönsakerna, kycklingen och sedan riset lite snabbt.

Nu ligger jag och ska fortsätta knarka halstabletter och tycka synd om mig själv. Jag ska fortsätta kolla på Hem till midgårds andra säsong. Kisses ♥


Faktiskt jäkligt bra och bedövande mot min onda hals som nu har lugnat ner sig.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0