Orange

Ja hallå!

Är hemma från skolan efter 40 minuters idrott. Det var allt vi gjorde idag.
När jag kom hem så fick jag syn på att mitt rum var..ööh, hur ska man säga det? Jag har fått en ny möbel i alla fall, ett nytt skrivbord som är.. tro det eller ej, men det är orange färgat.
Liksom, orange? Jag avskyr det!
Så ja, utan att fråga mig så bytte dem bort det stora jag hade som jag tyckte var jätte bra. Vi kan inte byta tillbaka heller för ''Det gamla skrivbordet gick ju sönder när vi plockade ner det''. Fuck you!

Vart fan ska jag ställa datorn nu då? På den utfällbara klumpiga ''bordet'' som man kan vinkla mot sängen eller? Det vart ju 548769 mil ifrån sängen så vart ska jag lägga telefonen så jag hittar den på morgonen då när klockan ringer? Jag blir så less på det här!

Ska man skratta eller gråta? Är det snyggt eller? Tack?




Stay with me, don't fall asleep to soon. The angels can wait for the moment. ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Håll uuuuuuuuuuuuuuuuuut ! :D

2010-04-22 @ 17:53:17
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0