Ny familjemedlem

Hallå!

Ligger just nu i min säng helt slut efter en dag i skolan. Började 9 idag men fick som sagt kliva upp halv sex för att hinna med kvart i sju bussen.
Jag kom inte hem förens kvart över fem då jag äntligen fick mat! Korv, potatis och ägg, min favorit!

Efter att vi hade slutat skolan så gick jag på stan en stund och kikade om det fanns några gråa Converse som jag kunde lägga undan tills imorgon. Men icke då! Inte ett jävla par fanns kvar i min storlek.
Så när vi åker till Nyköping på lördag så ska jag kika där nere om det finns några som väntar på mig!

Ja och sedan så har det kommit hit en kille som ska bo här tills han själv känner att han vill flytta. Han kan prata lite svenska och bara lite engelska. Nåja, hoppas han ska trivas här.

Bye! ♥

Ni ska bli mina en vacker dag, jag ska bara hitta er först!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Sindi :D

Det finns många sånna skor på nilsons :D Desse köpte sina där den färgen :) Dom finns även på stadium tror ja det var :D <3

2010-04-28 @ 23:57:04
Postat av: Anonym

Haha oj läste inte hela texten x) tänkte också kolla runt på skor i nyköping hoppas vi hittar några :D <3

2010-04-28 @ 23:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0