Nervöst på dansen

Haha, ikväll var det dans och när vi sitter och väntar på att de ska öppna till idrottssalen så berättar Sandra och Amanda att de skulle filma oss när vi dansade för de skulle göra en dokumentär om Gnarpsviljan.
När vi vart insläppta kom det en kameratant och ställde fram kameran så man hamnade mitt i bild. Tack och lov så vred hon så det filmade på alla de andra.
Sedan under dansen hamnade jag alldeles bredvid kameran så jag började nästan skratta och jag tappade bort mig flera gånger. Jag vart så nervös.
Tillslut så gick hon och tackade för sig. Puh!

Alltså, snart åker vi till Nyköping och har uppvisning. Det kommer att bli så fruktansvärt kul!
Jag är bara så nervös att jag kommer tappa bort mig helt när vi visar upp den. För ibland när vi dansar så tappar jag ibland bort mig och gör fel rörelser. Men jag ska nöta danserna som satan nu!!! Den sista april åker vi.

Nu har jag duchat och väntar på att mitt hår ska torka. Det är inte en sådan brådska ner i sängen ikväll eftersom jag börjar klockan 12 imorgon. Jag behöver då bara kliva upp halv 10 eller 10 imorgon då. Sweet!

Amanda och jag iväntan på att få bli insläppta till idrottssalen. Jag beklagar mig själv!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

HAHAHAHA och jag beklagar mig själv!

2010-04-14 @ 14:30:05
URL: http://amandamountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0