Motorsågsmassakern är och hälsar på i min hals

Ja som sagt, motorsågsmassakern är och hälsar på i min hals. Den värker och huvudet sprängs säker i vilken sekund som helst = Ingen skola idag.
Jag vaknade tidigt imorse av att det gjorde så ont så jag kunde inte somna om heller hur trött jag än var. Jag hoppas jag kan sova lite under dagen för mina ögon svider av trötthet!

Igår pallade jag inte att blogga. Jag hade inget speciellt att skriva heller så jag lät det vara.
AnnMarie är och köpter halstabletter till mig och hon ville vara snäll så hon köper en dricka med sig till mig.

Naj men det var nog allt från mig just nu. Ciao ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0