Lördag ♥

Nog fan klarade jag mig igenom natten utan några besök av Halloween gubben eller The Grudge tjejen. Puh! Tror de inte vågar sig in hit heller när jag står med bössan och vaktar dörren! ;-). Haha nerå.
Jag somnade runt 1 inatt och vaknade sedan innan min väckarklocka ringde vid halv 11. Jag klev upp och åt frukost och sedan gick jag iväg till Ica och sålde fikabröd tillsammans med Amanda och Helena. Vi var ju riktigt proffsig på det där så vi sålde allt!! Eller ja, det var jag som fick rycka in och köpa de två sista påsarna med maränger för jag orkade inte stå någe mer och regnet var påväg mot oss. Hehe.

Nu ska jag gå och inte göra någonting! ♥

Klippte lite snedlugg igår ;-)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Du är så fin, världens bästa Jecka :'D Och håret blev hur fint som helst :'D

2010-04-17 @ 19:36:41
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Linn

fint fint FINT :D JAg sa ju det, lyssna på mig va! ;)

2010-04-17 @ 22:50:31
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0