Konfirmation

Haha åh gud! Jag och Amanda gick till Sandra igår kväll. Vi pratade och hade det jätte mysigt. Vi satte oss vid datorn och kollade lite på gamla bilder.
Dessa hittade vi från första konfirmation lägret September 2007. Lagomt stygg man var!
(Alla dessa bilder är inte bara från Sandra. Det är från andras bilddagböcker och nån är från mig själv)

Jag och Tove (Tovelisa)


Nina och Jag


Sandra älskling


Hehe, jag när vi skulle ro någon stans för att äta.


Hehe och jag som ser helt cp ut i min älskade
Tokio hotel tröja som jag har tappat bort :<


-----
Dessa bilder är ifrån konfirmationslägret i Uppsala:

Jag och JulleBulle


Sandra och apan jag på väg till Uppsala.


Sandra, Julia och Merre


Maria döttrarna. (HAHAHAH)


En as god mat vi åt!


Hehe aah..


Detta är Igge, våran konfirmations präst/ledare


----
Konfirmations dagen:


Konfirmationen var så jäkla rolig och jag ångrar inte alls att jag konfirmerade mig!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0