Ja men tja!

Höhö, ligger i min säng och har super tråkigt!
Jag vill titta på 3e säsongen av Vänner men jag hittar ingen stans man kan ladda ner. När jag väl hittar någon så stannar den efter att det har gått en stund. Skit också! Varför var de tvungen att lägga ner tankafett.com? Där fanns ju alla och det gick ju hur bra som helst att få ner.

Nåja, vad har jag gjort idag? Inte mycket alls! Jag har varit på skolan och haft matte och sedan svenska då vi bara hade genomgång till vårat nya arbete då vi ska skriva en rapport. Engelskan fick vi uppgifter som vi ska jobba med hemma så den slapp vi :-)

Nu kurrar det i magen så nu ska jag ner och rota i kylen.. Ha det bra! :-)

Gigi D'Agostino - I'll Fly with You


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0