I skolan tidigt

Just nu sitter jag i skolan med Amanda och Oliver. Vi var tvungen att kliva upp tidigt och åka tidigt till skolan idag eftersom vi har nationella i engelskan klockan 9, då våran buss egentligen går. Nåja, det var bara till att kliva upp ur min varma säng, springa till kvart i 7 bussen och nu sitta här i skolan och ha dunder tråkigt i lite mer än en timma.

Idag ska jag titta om Converseskorna finns kvar som jag lade upp på bloggen för någon dag sedan. AnnMarie har lovat mig ett par nya skor som plåster på såren sedan igår.
Vi hittade inga i Hudik igår, så jag skulle kika lite idag efter skolan. Hittar jag dem så får jag pengar imorgon och köper dem!

Önska mig lycka till på nationella gott folk!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0