Hela helgen!

Haha oj, hade visst missuppfattat AnnMarie fel. De skulle visst vara borte HELA helgen. Mja, så här har jag gått och väntat på att de skulle komma hela dagen tills de ringde och hörde hur det var med mig osv.
Så ja, det blir väl till att stå med bössan vid dörren och vara på min vakt hela natten!
Hehe nejdå. Det går faktiskt jätte bra men det är väldigt tomt och ensamt. Jag tror ärligt talat att jag inte skulle klara flytta hem ifrån till ett alldeles eget nu. Precis som jag har tänkt, jag skulle bara känna mig ensam, och det gör jag nu när det jag har varit ensam hemma sedan igår.
Det var ju som de första månaderna jag hade flyttat hit, jag kände mig så ensam varje dag. 20 mil ifrån mitt kött och blod. Men nu efter snart 2 år har jag övervunnit ensamheten.
Fast det är ju bara nyttigt och det är lika bra att vänja sig tills den stora dagen kommer då jag flyttar för mig själv. Jag har ju tekniskt sett flyttat hem ifrån redan, fast till helt främmande människor.

Jag är helt kär i denna låt. Den är så himla härlig och speciellt till mina Skullcadysar ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0