Headache, fuck you!

Jag gick iväg till dansen ikväll men var dock inte med och dansade hur mycket det än kliade i händerna. Man blir så fruktansvärt sugen att bara hoppa in och börja dansa med de andra, men jag kunde ju inte nu eftersom jag är sjuk. Jag tänkte det var lika bra att gå iväg om det var någon viktig information jag skulle missa eller något eftersom vi har bara 2 träningar kvar tills vi sticker iväg till Nyköping för uppvisning. På söndag (blir ingen Brunflo) och nästa tisdag.
Jag längtar verkligen som ett as tills vi ska åka. Tänk så roligt vi kommer att ha!!

Nu tänker jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig. Hur trött jag än har varit idag så har jag ändå inte kunnat somnat. Det är mitt jävla grishuvuds fel.. :<
Jag vaknade ju som sagt tidigt imorse innan min väckarklocka ringde och kunde inte somna om.

Godnatt nu! ♥

Här är två bilder jag tog lite hastigt. Det luktar så himla snuskigt där inne innan vi ska dansa eftersom det är typ en karate grupp innan oss. Då ska man se till att ha en nytvättat tröja som man kan sticka näsan i så det luktar gott!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0