Hämta papper och penna innan ni läser!

Nu är det bäst ni antecknar!
Denna skoldag har faktiskt varit väldigt onödig. Började med att kliva upp snor tidigt och missa bussen. Fick dock ta tåget som gick 25 minuter efter så det var väl ingen fara. Jag kommer till skolan halv 8 och fick sitta och vänta tills klockan vart 9 då vi skulle ha närvaro. Sedan fick vi sitta och vänta tills klockan vart 10 då vi skulle lyssna på en 3a berättade om sitt projekt arbete. Det tog ca 20 min.
Efter det gick vi och åt lunch. Vi satt bara vid ett bord i skolan efter det och väntade tills klockan vart halv 1 då vi skulle lyssna på ännu ett projekt arbete som en annan 3a hade gjort. Det tog också ca 20 min. Sedan fick vi sitta på skolan och vänta tills klockan vart 20 över 2 då bussen gick hem.
Asså, jag hade lika gärna kunnat stannat hemma och sovit. Jag är så trött!
Men för övrigt har jag haft väldigt kul på skolan med mycket skratt! :-)

Jag ska försöka sova en liten stund så jag blir piggare så jag orkar dansa ikväll på Gfesten (gymnasiefesten). Jag ska även hinna packa väskan tills imorgon då jag åker till Brunflo. Godnatt!

♥ Ikväll bär jag denna klänning igen som jag hade på förra.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0