Fiskarna är hemma igen

God eftermiddag! Idag är det söndag igen och ångesten är tillbaka.

Imorse vaknade jag hal 10 för att det var för varmt i mitt rum. Solen sken in genom fönstret så jag drog ner persiennerna och somnade om till 11.
Jag drömde 4 olika drömmar i natt. I ena drömmen drömde jag om momma, Malin och några klänningar. Den andra drömmen om Takida på ett badhus, men ändå var det inte som ett badhus. Jag stod och tvekade flera gånger att prata med Tomas som stod alldeles bredvid mig.
I tredje drömmen drömde jag om mamma. Om att hon ville att jag skulle laga stuvade makaroner och jag ville verkligen inte göra det så jag stod och käftade emot och sa att Niklas eller Fredrik kunde göra det.
I fjärde drömmen drömde jag om att jag, pappa och syskonen åkte till Helena i Hoting och hälsade på.
Ja, inte för att ni behöver veta det där.

Idag har jag skrivit klart mitt tal som jag ska framföra imorgon.
AnnMarie och Bosse har kommit hem också. De tyckte att jag hade skött mig bra och att jag hade hållt ordning. Vad hade de förväntat sig? Fest hemma hos mig på Hammarbacken två nätter i sträck, haft en massa kompisar sovandes hos mig och levt rövarn och haft matkrig i köket? - Nejnej, en sådan är inte jag :-)

Nu ska jag ta och läsa på mitt tal lite. Take care! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0