Counter Strike

Vet ni hur jäkla sugen jag vart att lira lite CS nu eller?
Jag kommer ihåg när jag gick i 8an och spelade det varje gång jag kom hem från skolan om jag fick datorn före Niklas. Annars satt jag efter honom och nördade.
Dock spelade jag bara mot botar eftersom jag inte vågade spela mot andra ;-) Hehe, någon som vet hur man får tag i själva spelet man kan spela mot botar? Måste man ha ett sånt där konto? Jag kommer faktiskt inte ihåg.
Pappa, fråga Niklas!!
Fast gör det när han inte är med någon kompis, annars blir det skämmigt! :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: papi

haha om det är så skämmigt kanske du inte skulle ha skrivit det här,kram

2010-04-23 @ 09:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0