All the things you belive in, noise

Dagen började bra. Vaknade, var pigg och åkte till skolan.
När vi var påväg för att ha matte så fick vi veta att vi inte skulle ha någon engelska sista timman, så efter vi haft matte och svenska så slutade vi.
Jag och Amanda tog oss en sväng ner till stan och kollade lite i affärerna innan bussen gick.
Jag har länge varit ute efter ett par solglasögon så jag hittade ett par idag. Det sista paret som fanns.
Slänger upp en bild senare och en bild på mina skor jag funderar på att köpa när plånboken är fylld.


This is my busyness when I feel bad. I feel good about it.
And when I am in the same building, I feel better
. ♥


''When you can't breathe, I will be there. Zoom into me.''



Tokio hotel, jetz und für immer, now and forever, nu och föralltid.
Nothing can change my mind.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

Snygg header hjärtat! <3

2010-04-12 @ 21:56:14
URL: http://amandamountainman.blogg.se/
Postat av: helena

Ja det var verkligen en snygg header du har! :D

2010-04-12 @ 23:47:11
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0