50 frågor om dig

Jag klickade mig in på söt Elins blogg och fick syn på denna och jag vart så sugen!

1.Hur ser din drömkille ut?

- Hehe jadu. Långa ''Emoboys'' med hål i läppen eller ögonbrynet!! ;-) :3
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- Nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- Mig själv
4. Hur lång är du?
- 165
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
-  New moon
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- Nu kommer jag :D <3
7. Föredrantar du att ringa eller skicka sms?
- Smsa! Jag gillar inte att prata i telefonen längre..
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- De har aldrig varit gifta och de bor inte tillsammans
9. När såg du senast din mamma?
-  Torsdagen den 21 augusti 2008
10. Icke godkänt i något ämne?
- Nej, ingen aning
11. Mvg i något?
- Så smart är inte jag!
12. När vaknade du idag?
-  06:30 runt
13. Vilken är din favoritplats?
-  I sängen under ett varmt täcke i ett kallt rum.
14. vilken plats föredrar du minst ?
-  Skulle väl säga skolan kanske.. Jag vet inte riktigt.. Eller jo, inlåst på en stinkande toalett!!
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- I ett hus tillsammans med min nya familj
16. Hur stor är din säng?
- Jag håller inte kolla på sängarnas storlekar men det är en vanlig enmannas säng!
17. Vad sover du i?
- T-shirt (helst Tokio hotel) och trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 2
19. Var har du bott/bor?
- Åh herre gud. Det är knappt så jag ens minns alla ställen. Börjar med Brunflo, Mörsil, Näckten, Torvalla, Gnarp och en massa småställen här och var.
20. Tycker du om kinamat?
- Åh ja, friterad kyckling och ris med sötsur sås.. muuums!
21. Tycker du om kaffe?
- Har man mycket socker och mjölk i så är det gott.
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Juice
23. Kan du spela poker?
- Haha japp
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Ja typ. Vi pratar dock inte längre men Liza Johansson fyller år samma dag som mig.
25. Vill du ha barn?
- Jaaa! En liten Michelle först och främst
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Jadu, engelska kan jag väl ganska skapligt och jag kan lite tyska. Har dock glömt bort nästan allt jag lärde mig i skolan..
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Ja det har jag.
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Är det varmt och fräscht i havet så föredrar jag det, men annars så är det bassäng
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Kläder
30. Är du cool?
- Klart jag är?
31. Kan du rulla med tungan?
- Rulla hur då?
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Haha, alla mina vänner är rolig. Annars hade jag inte skrattat lika mycket som jag gör med dem. Men måste jag välja en så är det nog Sandra. Med den människan så skrattar man nästan hela tiden!
33. Vad har du för ringsingnal?
- Jag har ingen aning. Jag har min mobil på ljudlöst hela tiden.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Ja
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- En kudde
36. Kan du byta olja på bilen?
- Det har jag aldrig testat, men det kan inte vara så svårt.
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Äcklig
38. Vem delade du senast säng med?
- Malin
39. Dansar du i bilen?
-  Ja, helst till strippstång
40. När var du i kyrkan senast?
- Farfars begravning
41. Hur många hål har du i öronen?
- Ett i varje
42. Har du någon tatuering?
- Nej, men jag tror jag ska skaffa sedan jag blir äldre
43. Gillar du någon just nu?
- Ja, mina vänner!!!
44. Har du provat droger?
- Nej aldrig
45. Röka eller snusa?
- Inget!
46. Har du pojkvän/flickvän?
- Nepp
47. Vad är ditt mobil nummer?
- Alla som läser det här har mitt nummer redan
48. Vad ska du göra ikväll?
- Sova!
49. Har du några syskon?
- 4 stycken ♥
50. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- Jag har inga pengar på mobilen. Jag betalar i månaden istället för så mycket jag har ringt. På halebopen har jag 0.29 öre

Haha, denna bild är väl skapligt gammal? Antingen var det i slutet av 2007 eller i början av 2008


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0