21 April 2010

I natt har jag inte sovit bra alls. Jag har vaknat för många gånger efter en massa mardrömmar jag ens inte kommer ihåg nu. Men hemskt var det, det vet jag!

Jag bestämde mig för att gå till skolan idag då jag bara hade lite ont i halsen när jag vaknade. Jag gjorde mig i ordning och började gå mot tågstationen. När jag kommit halvvägs så ser jag bommarna gå ner och tåget kommer så jag fick springa resten av vägen dit. Och ni försår.. Jag har verkligen en dålig kondition, så när jag kom fram till tåget så rann svetten, lungorna brände och jag fick sitta och flåsa väldigt länge.
Tåget var ju för tidig så jag hade hunnit om jag hade gått i den takten jag gick, men inte tänkte jag på det heller?
Efter 80 minuters matte och en halvtimmas mediekunskap så fick jag och Amanda springa till bussen då vi trodde att vi skulle missa den, men det gjorde vi inte.

Nu är jag hemma, är helt slut, huvudet spränger och är proppmätt!
Jag ska nog lägga datorn åt sidan och lägga mig och blunda en stund. Det behövs verkligen!

Jag är inte den som lyssnar på The baseballs men denna låt är jäkligt skön, det måste jag hålla med om!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0