16 April 2010

Idag är det en super dag!
Jag gjorde ett litet matteprov idag och min lärare tyckte jag var jätte duktig, *stolt*. Sedan hade vi mediekunskap då vi bara satt och lyssnade på när Mats pratade hela tiden. Jag och Amanda skulle egentligen ha medieproduktion sista lektionen men eftersom vi är så duktiga så är vi klar med vårat arbete som vi skulle ha gjort tills idag så vi fick åka hem tidigt.
Vi ''firare'' det med en varsinn glass i solen. Dock blåste det så kallt så vi tryckte i oss glassen så vi kunde gå och köpa kakao.

Nu är jag hemma och AnnMarie och Bosse har packat väskan och åkt till Stockholm tills imorgon. Härligt!
Haha, jag kände bara för det. Jag gick fram till mitt smink och rotade lite bland det och hittade ett jättemörkt solpuder som jag sedan pudrade på i ansiktet. Sedan tog jag en svart eyeliner och målade mig svart runt ögonen. Jag var bara tvungen! :')
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Igår var jag alldeles för trött för att duscha så jag lade mig istället. Jag får ställa mig och gnugga ansiktet eftersom det här lär väl inte vara lätt att få bort precis. ;-)



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0