14 April 2010

Hallå alla läsare!

Idag har det faktiskt varit en bra dag. Började klockan 12 med matte där jag jobbade väldigt flitigt nästan hela lektionen. De sista 20 minutrarna satt jag och bara lyssnade på musik och kladdade i kollegieblocket. Matte är ju inte det roligaste precis.
Sedan hade vi mediekunskap och slutade efter det. Jag satt kvar i skolan med Amanda, Oliver, Sam och Anton iväntan på att bussen skulle gå. Det var 2 timmars väntetid. Det vart lite plågande när vi började prata om mat. Jag vart så himla hungrig!

Nu ligger jag i min säng och det ser nästan ut som om att jag är gravid. Jag har nyss proppat i mig middag, korv och potatis med stekt ägg. Favoriten!

För er som inte kan se min header som använder Explorer istället för Firefox, så lägger jag upp min header här i inlägget så får ni se.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Fiiiiiiiiiin :D Tur att jag fick chansen att se den ändå ;)

2010-04-15 @ 17:25:51
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0