13 April 2010

Hallå!
Idag mår jag bättre. Dock börjar det bli väldigt mycket att göra i skolan nu.
På måndag ska jag ha nationella i engelska samt jag ska hålla tal i svenska. Så jag ska skriva ett tal som ska vara 5 minuter lång och sedan förbereda mig. Jag vet att det kommer att gå åt helvete!
På tisdag nästa vecka har jag datakunskaps prov i exel. Jag kommer aldrig lära mig hur man gör formler tills då.

Som ni kanske ser så har jag en ny header. Den andra jag hade tröttnade jag på och jag hade ju haft den ett bra tag så jag tyckte det var dags att göra en ny.
Igår lovade jag att jag skulle lägga upp bilder på mina nya solglasögon och skorna jag kanske kommer att köpa när jag får pengar.
Solglasögonen har jag på bilden som är på headern så jag orkar inte lägga upp ännu en bild på dem så det får bli på skorna bara.

Vad tycker ni? Kanske dumt att fråga, ni kommenterar ju ändå inte..


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Köp, köp, köp! :) Jag funderar också på nya converse! :)

2010-04-13 @ 19:50:05
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Linn

Och jag kan inte se dina nya header. :( Villllllll :D

2010-04-14 @ 17:48:53
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0