Trötter

Tja!

Sitter här och ska ta och starta en film igen. Har just kollat på Mammut. Det var en jätte bra film, så den rekomenderar jag. Den andra filmen jag nu ska starta heter Dumpa honom. Hoppas den är lika bra :)
Kom hem från Sandra idag efter en sjukt rolig kväll igår. Jag var jätte trött så jag somnade innan 12 när vi skulle kolla på Parlamentet. Vi sjöng Singstar och kollade sedan på en jätte bra film jag inte kommer ihåg vad den heter. Och efter det så bäddade vi iordning och lade oss för att kolla på Parlamentet som sagt.
Typiskt mig att vakna tidigt, vid 8 tiden. När Sandra och Amanda hade vaknat klev vi upp och åt frukost, där efter gick vi ner till Sandras källare igen och spelade biljard. Bästaste jag och Sandra som vann ;) och klant Amanda som ledde men sköt ner den svarta x)

Efter vi spelat klart satt vi bara och lyssnade på musik samt spelade kort tills Amandas mamma skulle hämta oss. När jag kom hem till mig gick jag och hyrde film och köpte gotta.

Nej nu ska jag starta den andra filmen innan jag blir alldeles för trött. Godnatt alla söta!

Film


Biljard



Nu ikväll var det så himla fint på himlen.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Simone

Sv: Det var ju tur du tyckte om den iaf ;)

2009-09-19 @ 22:56:05
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0