Jag vet...

Det kändes så konstigt, som om att någon iaktog mig. Jag kände hur det rördes vid mitt täcke, hur det kom närmare och närmare. Jag flyttade på mig så att det skulle finnas plats. Jag hade väldigt svårt att somna. Men när jag väl somnade sov jag så gott. Så gott har jag inte sovit på flera år, och jag vaknade inte ens någon gång under natten. Vilket jag brukar göra minst 3-4 gånger under samma natt. När jag väl vaknade på morgonen märkte jag att jag låg kvar på den platsen jag somnade, jag hade inte rört mig en millimeter. Jag visste då att mamma hade sovit hos mig den natten.

Hur mycker jag än torkar tårarna så kommer dom alltid att rinna för dig.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Moster Betty

Tror också att mamma var hos dig, hon vakar øver er hela tiden, det ær jag øvertygad om. Jættefint att du satte ord på det hela. Ett fint minne att blæddra tillbaka till nær allt kænns extra tungt. kram

2009-09-17 @ 10:06:48
URL: http://b3tty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0