Allergisk?

Nej men vad roligt! Ännu en gång sväller jag upp i ansiktet utan anledning. Det börjar med att det kliar och smartskaft som jag är ju såklart där och kliar, då sväller jag upp. Förra sommaren vart det jämt så här för mig och en dag tog t.o.m 2 allergitabletter men hjälpte inte. Jag ska göra ett försök till och höra med momma om hon har allergitabletter som jag kan ta. Men jag har aldrig varit allergisk mot något förut, vad kan det här vara?
Aja, ska nu kolla lite på Hem till midgård och försöka sova nu.

Ska bara lägga in nån bild på Theo. Ni ska veta att jag är moster åt världens sötaste unge :)





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Anneli

Hoppas allergin ger med sig. Prata med skolsköterskan om att få en tid hos skolläkaren för vidare remiss till sjukhuset. Mats fick allergi vid 40 års åldern och han har ingen allergi i släkten och har aldrig haft allergi tidigare. Du har ändå anlag från mamma så det är inte otroligt. Bara man vet vad det är så kan man undvika skiten. Fina bilder på Theo.

Kram från Anneli och håll ut snart är det novemberlov....

2009-09-14 @ 21:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0