090925

Sitter i skolan just nu och har Medieproduktion. Vi slutar om en timma ungefär så då blir det stan till kvart över 5 för då sätter jag mig på bussen till Brunflo. Haha, jag ska försöka ta en bild på mitt skåp hur jävla fullt det är. Jag fick till och med ta med mig pärmen till matten.

Jag måste köpa en mannafrutti senare efter jag slutat skolan. Jag vart inte mätt på skollunchen och jag kommer inte få mat förens jag kommer hem till momma vid 8 tiden.

Oj oj vilket roligt och intressant inlägg jag just skrivit. Bäst att jag slutar dels för att jag ska fortsätta med min tidning och för att inte tråka ut er ;)
Ha det bra så kanske jag kan skriva när jag sitter på bussen!





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0