090921

Idag har det varit en helt ok dag!
Första timman hade vi matte och fick inte allt nå mycket gjort. Jag var inte alls på humör att räkna matte. Jag ska ta hem och jobba lite hemma hade jag tänkt. Efter det hade vi svenska. Vi skulle bara skriva upp lite och sen göra några uppgifter. Jag fick tillbaka min insändare idag och fick VG- vilket jag är väldigt glad över.
Det var menat att vi skulle ha Engelska sedan och kolla på film, men när vi kommer in och sätter oss i klassrummet så förklarar våran Engleska lärare att filmen var bara 1 sekund lång så vi fick sluta.

Efter skolan gick nästan alla tjejer i klassen och fikade. Det var jätte mysigt och väldigt roligt, så det tycker jag att vi borde göra om :)

Är nu hemma och ska inte göra så mycket. AnnMarie och Bosse har åkt till Sundsvall på några ärenden så dom är inte hemma förens vid 10 ikväll. Det är verkligen jätte skönt, så jag ska ta och maxa volymen och sjunga med. hihi..

Amanda, Ida (snygg min;)), Fille/Thille
(kommer inte ihåg vad hon hette, men hon går inte i våran klass) och Maria :)



Zoofie, Ina och Josefine :)


Okej, Pontus och Tobias följde även med och sen är det Lovisa :)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Men gumman vad söt du är!:) Haha och galen!<3

2009-09-23 @ 18:38:59
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0